SALESIANER: Hotelové hosty provázíme téměř na každém kroku. Co všechno dělá z dobrého hotelu špičkový?
Pro někoho maličkosti, pro jiné zásadní věci. Čistota nezná sezónu. O to víc to platí, mluvíme-li o hotelech, kde se bez přestávky prolínají čtyři roční období. Abychom se při jejich návštěvě cítili příjemně, musí jejich služby fungovat na sto procent. A je přitom jedno, jestli si dopřejeme dobré jídlo, spánek a relax po jarní túře, letních radostech u vody, podzimních konferencích nebo zimním lyžování.
„Dobrý pocit z pobytu je už jen třešnička na dortu v zástupu služeb, které mu předcházejí. My se staráme o to, aby měli hosté v ubytovacích zařízeních vše čisté a včas. Od ručníků, županů, ložního prádla ve svém pokoji až po prostírání v restauraci, kde se o ně postará personál v elegantních a funkčních pracovních oděvech,“ vysvětluje Lubomír Kříž, šéf společnosti SALESIANER MIETTEX Chemung. Jak to funguje?
Kvalita a čistota je recept na úspěch
Společnost se zabývá praním a servisním pronájmem textilií. Kromě oblastí průmyslu a zdravotnictví poskytuje rozsáhlé služby i hotelům a gastronomickým zařízením. Právě zde vstupuje do hodnocení kvality a hygieny podstatný element – hosté. Proto je důležité, aby taková zařízení byla na ně vždy perfektně připravena. Podle slov L. Kříže profesionální management textilu usnadní práci, vytváří kultivované prostředí a přináší ekonomické výhody. Díky garanci hygieny, zásobování, spokojenosti a trvalé udržitelnosti jsou lídrem v oblasti měřitelné kvality servisu.
Z kuchyně do pokoje
Očima hostů, například v restauraci, vnímáme čistotu zejména ubrusů a prostírání. Z pohledu provozu je důležité mít tyto textilie ve správném počtu na správném místě v optimální kvalitě. Když už sedíme za stolem, úroveň toho, co dostaneme na talíři, záleží nejen na dovednosti kuchařů, ale i na podmínkách, v jakých pracují. Profesionální pracovní oděvy jednoznačně zvyšují pohodlí zaměstnanců při práci. „Všechny kusy (rondony, kalhoty, zástěry…) jsou pomocí čárových kódů individualizované. Naši zákazníci kladou důraz na to, aby byl textil praný podle standardních, dezinfekčních postupů. I hadry či utěrky jsou dezinfikovány tak, aby mohla být hostům zaručena naprostá bezpečnost. Textil je dodáván v uzavřených kontejnerech. Rozsáhlý management textilií zaručuje jistotu dodržení maximální hygieny,“ zdůraznil šéf společnosti. Do koloběhu textilu lze také začlenit utěrky na sklo, zásobníky na papír a další produkty, které pomáhají v každodenním provozu gastronomického zařízení. Takto bude vždy k dispozici jejich dostatečné množství.
Cítit se jako v bavlnce
Není nad „dobrý pocit“ a spokojenost hosta, který se při snídani personálu svěří, že se výborně vyspal. Prvořadá je perfektní hygiena prostěradel, povlečení na polštáře a peřiny, přikrývek. Aby bylo vybavení kompletní, nemůže chybět servis ručníků, osušek, županů či koupelnových předložek – to vše v exkluzivní kvalitě froté od předních výrobců s certifikátem za pozitivní dopad na životní prostředí. „Také zajišťujeme hygienicky dokonalý servis prostěradel v rámci systému pronajímání textilu. Hygienické potahy na matrace přidávají body při hodnocení hotelů. A také dobrý pocit ležet v čisté a s maximální péčí udržované posteli. Můžete si být jisti, že jste udělali to nejlepší pro komfort svých klientů.“
Skončíme u dveří
První dojem v hotelu či restauraci si vytváříme už u dveří. Čistá podlaha je vizitkou kvalitních rohoží, umístěných při vstupu do budov a místností. Od SALESIANER si je můžete koupit nebo pronajmout. Jejich prémiové rohože si opravdu zaslouží pozornost. Proč? Plocha 1 m² rohože absorbuje přibližně 3 kg suchých nečistot a 4 l vlhkosti. Díky speciálně zatočeným nylonovým vláknům zachytí až 80 % nečistot. Špína zůstává ve spodní části rohože a neroznáší se, podlaha zůstává bezpečná i při nepřízni počasí. Služba praní zajišťuje, že rohož se pravidelně důkladně vyčistí. Se znečištěnými rohožemi si jednoduše nešpiníte ruce. O bezpečnost a hygienu se rovněž postarají i produkty z portfolia kvalitní a elegantní sanitární hygieny a dezinfekce.