Zákaznická péče v terénu - Střední Čechy

Skupina SALESIANER je přední rakouská společnost s více jak 100 letou tradicí zabývající se servisním pronájmem textilií. Jsme leaderem na trhu v Rakousku, střední, jižní a východní Evropě.

SALESIANER zaručuje vysokou kvalitu a hygienicky bezpečné dodávky prádla, čistících utěrek, rohoží, zásobníků do umýváren a na toalety pro průmysl, zdravotnictví, hotelnictví a gastronomii.

 

Hledáme právě Tebe?

Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni odpovědného/ou za svěřené portfolio klientů. Máš reprezentativní chování, dokážeš být trpělivý/á, empatický/á, proaktivní, schopný/á řešit nenadálé situace, budovat a udržovat vztahy s klienty?

Tvou náplní práce bude:

  • péče o svěřené portfolio klientů (proaktivní plánování schůzek)
  • budování a udržování vztahů s klienty
  • rozvíjení vztahů s klienty (prohlubování spolupráce – nové dodatky, prodloužení smluv, apod.)
  • pravidelné návštěvy u klientů
  • samostatná příprava a realizace schůzek
  • řešení nenadálých situací, reklamací, apod.

 

Jaké znalosti a dovednosti od Tebe očekáváme?

Očekáváme od Tebe hlavně pozitivní naladění, energičnost, praktičnost a pracovitost. Důležité pro nás je, abys dokázal/a být členem týmu a táhnout s ostatními za jeden provaz. Odměnou a benefitem Ti bude zázemí nadnárodní společnosti, přátelská atmosféra, týmový duch a podpora.

  • Komunikační a prezentační schopnosti, zákaznicky orientované přátelské vystupování
  • Chuť učit se novým věcem - kompletní znalost produktu
  • samostatnost, zodpovědnost, flexibilita a chuť cestovat, talent vyjednávat
  • Znalost MS-Office, obecné uživatelské schopnosti s Excel, Word a Power Point
  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)

 

A co Ti nabídneme my?

Není toho málo, ale v první řadě Ti nabízíme milé kolegy, dobrou atmosféru, podporu a přátelský a osobní přístup.

  • smluvní vztah, dlouhodobá spolupráce
  • fixní plat + provize
  • Úzká spolupráce s vedením, podpora od vedoucího týmu a asistentky obchodu, Backoffice podpora
  • 5 týdnů dovolené, Multisport kartu , občerstvení na pracovišti, veškeré technické a kancelářské potřeby
  • Firemní automobil s tankovací kartou, mobilní telefon a notebook i k osobním účelům

 

Obor

Služby

Místo pracoviště

  • Sídlo firmy – Kralupy nad Vltavou
  • Praha 4 – Hodkovičky
  • Home office

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Typ úvazku

Práce na plný úvazek

Délka trvání pracovního poměru

Na dobu určitou, následně na neurčito

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva na hlavní úvazek

Hrubá mzda

34 400 Kč/měsíc

 

Benefity

  • Provize z prodeje + bonusy za půlroční plnění
  • Auto i mobilní telefon pro soukromé účely
  • Příspěvek na sportMultisport
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Dovolená 5 týdnů, home office
  • Příspěvek na vzdělání, vzdělávací kurzy, školení
  • Firemní akce, zajímavé teambuildingy, večírky

 

SALESIANER MIETTEX CHEMUNG s.r.o.

Kontaktní osoba
Daniela Hanušková, Vedoucí zákaznické péče
+420 720 951 263
d.hanuskova@salesianer.com

+

Nehmen Sie Kontakt auf

Möchten Sie mehr über unsere Produkte, Services und Preise erfahren? Wir freuen uns auf Ihre Anfrage.

Sind Sie bereits Salesianer Kunde?*
An welchen Produkten sind Sie interessiert?*

Kontaktdaten

Firma*
PLZ*
Ort*
Vorname*
Nachname*
Wie wünschen Sie die Kontaktaufnahme*
Telefonnummer*
Prosím sečtěte 6 a 6.

Rádi Vám

poradíme osobně!

Zavolejte nám!

You are using an outdated browser. The website may not be displayed correctly. Close